Automobil posedujemo od novembra 2020. godine i isključivo ga vozimo supruga i ja. Sasvim slučajno je pao izbor na ovaj model i ni u jednom trenutku se nismo pokajali.
Kupljen je sa pređenih 99.000 km, a prešli smo više od 50.000 km. Vožen je na dužim i kraćim relacijama. Dva do tri puta godišnje idemo na duži put. Motor od 1.6 litara sa 90 KS pruža odličan balans između snage i efikasnosti. Omogućava dinamičnu vožnju, dok potrošnja goriva ostaje na solidnom nivou - čak i prilikom agresivnije vožnje gradski prosek iznosi oko 6, 5l. Dobre performanse pokazuje i u planinskim predelima, što me posebno oduševljava!
Redovno je održavan. Poslednji mali servis urađen u avgustu prošle godine (pre oko 5.000 km). Dok je u našem vlasništvu nije bio havarisan. Spolja postoje vidljivi tragovi gradske vožnje (vidljivi na slikama), ali ipak treba uzeti u obzir da je u pitanju automobil 2008. godište. Novi set Lassa M+S guma kupljen u septembru 2023. godine.
Enterijer solidno očuvan. Tapacirunzi na vratima su ishabani, ali to je karakterističan problem za ovaj model. Sedišta su u dobrom stanju i bez oštećenja. Poseduje električne podizače stakala na prednjim vratima. Automobil poseduje automatsku dvozonsku klimu. Beli satovi deluju vrlo atraktivno i sportski. Panorama staklo je sjajna stvar i pruža osećaj većeg unutrašnjeg prostora.
Ne predstavlja veliki trošak na godišnjem nivou. Registracija bez tehničkog pregleda iznosi oko 20.000 din. Dodatno osiguranje (mini kasko) plaćamo 13.000 din. Cena malog servisa zavisi od različitih faktora, ali nas obično košta oko 14.000 din.
Najveće prednosti ovog automobila su ekonomičnost, dinamičnost i pouzdanost. Prodajemo ga zbog potrebe za kupovinom većeg automobila.