Prodajem Auto

Michelinu su bile potrebne tri godine da razvije set guma za AMG GT

Kompanija koja proizvodi gume prošla je kroz 25 različitih sastava pre nego što je konačno odlučila o finalnom proizvodu.
Administrator
Administrator02 Sep 2024
Michelinu su bile potrebne tri godine da razvije set guma za AMG GT Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Gume možda nisu najglamurozniji deo automobila, ali mogu napraviti ogromnu razliku kada je u pitanju upravljanje. Sve više, proizvođači automobila se udružuju sa kompanijama koje proizvode gume kako bi razvili specijalne gume, omogućujući inženjerima da bolje usklade stvari kao što su ogibljenje, upravljanje i kočenje sa određenim sastavom gume. I to zahteva neverovatnu količinu rada.

YouTube kanal "Tyre Reviews" posetio je Michelinovo testno polje u Ladouxu, Francuska, kako bi saznao šta je sve bilo potrebno inženjerima da razviju Michelin Pilot Sport S 5 gume koje se nalaze na novom Mercedes-AMG GT modelu. Iako nose isto ime kao i standardna verzija Sport S 5 gume, AMG verzija koristi potpuno drugačiji sastav gume.

Gume koriste tri različita sastava, sačinjenih od različitih sekcija gazećeg sloja. Unutrašnji deo prednjeg gazećeg sloja je uglavnom prilagođen za prianjanje na mokrom, dok je srednji deo namenjen za performanse na suvom. Sam spoljašnji deo gume je visokootporna guma, pogodna za vožnju na stazi. Na zadnjim gumama, postoje dve sekcije za prianjanje na mokrom i srednji deo za performanse na suvom. Na spoljašnjoj strani, nalazi se sastav namenjen za performanse na suvom.

Michelin je proveo tri godine radeći samo na ovim gumama, prolazeći kroz 25 različitih sastava za prednje gume i 20 sastava za zadnje pre nego što su konačno odlučili o finalnoj kombinaciji. Sve ovo, samo za jedan automobil.

Pierre-Antoine Gregoire, glavni test vozač na ovom projektu, rekao je da je većinu svog vremena proveo usavršavajući "mekano upravljanje" guma. To znači da se usmerio na sitnice o kojima možda ne biste razmišljali, poput toga kako automobil drži pravac na ravnom putu, koliko ima "mrtve zone" u volanu, kako se guma opterećuje prilikom skretanja i kako bočni zid gume reaguje na brze promene pravca.

Gregoire kaže da je najteži deo kod ove gume bio pronaći dobar balans između upravljanja na mokrom i suvom. Mercedes je zahtevao da guma dobro funkcioniše u oba scenarija—što je veliki izazov za bilo koju gumu—tako da je Michelinov tim morao stalno da meša i usklađuje različite sastave, sve vreme pokušavajući da prati razvojni ciklus AMG GT modela, koji je tekao u isto vreme.

!