Prodajem Auto

Renault vraća istorijska imena za futurističke kombi vozila

Estafette se vraća.
Administrator
Administrator10 Feb 2025
Renault vraća istorijska imena za futurističke kombi vozila Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Poput mnogih proizvođača automobila, Renault se priprema da obnovi imena koja nisu korišćena decenijama. Model R5 (poznat kao Le Car u Sjedinjenim Američkim Državama) ponovo se pojavljuje, dok će obnovljeni R4 biti dostupan na tržištu kasnije ove godine. Pored toga, francuski proizvođač planira povratak modela Twingo 2026. godine. Sa komercijalne strane, Renault oživljava dva legendarna imena: Estafette i Goelette. Ova potpuno nova vozila dolaze uz sledeću generaciju Trafica, a svi modeli će imati električne pogone.

Ime Estafette podseća na seriju kombija koji su se proizvodili od kasnih 1950-ih do sredine 1980-ih, ali novi model donosi futuristički dizajn. Baza novog vozila je koncept predstavljen prošle godine na izložbi IAA Transportation u Hanoveru. Ovaj elegantni kombi ima klizna vrata i roletnu na zadnjem delu, uz stepenice sa bočnih i zadnjih strana za lakši pristup.

Renault Estafette E-Tech Electric

Novi kompaktni kombi Renault ima dimenzije od 5, 27 metara u dužinu, 1, 92 metra u širinu i 2, 60 metara u visinu. Čak i ako ste visoki 1, 9 metara, nećete imati problema sa prolazom između teretnog prostora i kabine. Kao što se i očekuje od komercijalnog vozila, opremljen je velikim vetrobranom i prostranim bočnim staklima koja obezbeđuju odličnu vidljivost.

Ime Goelette je gotovo isto toliko staro kao i Estafette, i sada se zvanično vraća. Renault planira da tržištu ponudi novu verziju u tri varijante: šasija, kutija i kiper. Zadnji deo vozila može se prilagoditi prema različitim poslovnim potrebama, dok se oprema može nabaviti sa ili bez stepenica, uz vetrobran koji se proteže oko vozila, omogućavajući vozaču odličnu vidljivost kroz B-stubove.

Renault Goelette E-Tech Electric 2026 Renault Trafic E-Tech Electric

Renault Trafic je prisutan na tržištu još od 1980-ih, a za razliku od prethodna dva modela, kontinuirano se proizvodi sa više od 2, 5 miliona prodatih jedinica. Ovaj model, kao i Estafette i Goelette, dobiće modernizovan izgled, kako bi kombiji bili privlačniji, slično onome što želi da postigne Hyundai sa svojim modelom Staria Load. Visina Trafica je manja od 1, 9 metara, što će omogućiti jednostavan pristup podzemnim parkingima širom Evrope.

Iako je aerodinamika problem kod kutkastih vozila, Renault je novu verziju Trafica dizajnirao sa debljim gornjim zadnjim spojlerom sa ugrađenim deflektorima. Ovaj unapređeni model takođe sadrži asimetrična krilna vrata i donju zaštitu karoserije u crnoj boji, što mu daje robusniji izgled.

Svi ovi modeli nose dodatak "E-Tech" jer Renault planira da ih ponudi sa potpuno električnim pogonom. Novi Estafette, Goelette i Trafic biće proizvedeni u Francuskoj, u fabrici Sandouville, a na tržištu će se očekivati 2026. godine. Ova tri modela razvijena su kroz kompaniju Flexis, koja je osnovana prošle godine u saradnji sa Volvom i francuskom logističkom firmom CMA CGM Group. Renault i Volvo planiraju da investiraju po 300 miliona evra u Flexis tokom sledeće dve godine, dok CMA CGM Group ulaže 120 miliona evra.

Izvor: Motor1.com

!