Prodajem Auto

Dva automobila u jednom: Nova Toyota C-HR obara kilometre na struju i privlači pažnju

Nedavno je portal sport.blic.rs imao priliku da testira novu generaciju Toyote C-HR, koja je napravila značajan dizajnerski pomak u odnosu na prethodnika. Sa oštrijim linijama karoserije i inovativnim elementima osvetljenja, ovaj kompaktni krosover je, iako japanskog porekla, razvijen s posebnim fokusom na evropske kupce.
Administrator
Administrator01 Nov 2024
Dva automobila u jednom: Nova Toyota C-HR obara kilometre na struju i privlači pažnju Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Sada je došlo vreme da se isproba plag-in hibrid (PHEV), opremljen većom baterijom koja omogućava vožnju isključivo na struju tokom celog dana u gradskim uslovima. Proizvođač garantuje autonomiju od 66 kilometara u EV režimu, ali rezultati u urbanim uslovima mogu biti i bolji. U prvom pokušaju, postignuto je 75 kilometara pre nego što je baterija „presušila“, a C-HR prešao na klasični hibridni način rada.

Dvolitarski benzinski motor sa 152 KS povezan je sa elektromotorom od 160 KS, čime sistem razvija ukupno 223 KS. Ova snaga se oseti čak i u "normal" režimu. PHEV verzija dolazi sa baterijom srednje veličine od 13, 6 kWh, koja teži samo 180 kilograma. Toyota ističe da je reč o najnovijem, petom generaciji hibridnog sistema, koji održava temperaturu baterije u optimalnom opsegu i omogućava brzo punjenje (za oko dva i po sata).

Plag-in hibrid pruža iskustvo najbolje u klasi, kombinujući živahne performanse i udobnu vožnju pravog električnog vozila za svakodnevna putovanja - praktično dva automobila u jednom. Takođe, ovaj sistem omogućava C-HR da troši znatno manje goriva kada se vozi u hibridnom režimu, u poređenju sa mnogim konkurentskim PHEV vozilima.

Kabina je moderna, s lukovitim dizajnom koji se proteže od vrata do vetrobranskog stakla. Moguće je sedeti nisko, posebno u verziji sa “GR sport” opremom, ili visoko kao u klasičnom krosoveru. Prednji deo kabine krasi „debel“ volan sa brojnim dugmadima, digitalna instrument tabla od 12, 3 inča, kao i središnji dodirni ekran koji može biti od 8 do 12, 3 inča, u zavisnosti od paketa opreme. Tu je i praktični head-up displej. Zanimljivo je da nema lopatica iza volana, budući da je u pitanju automatski CVT menjač, dok se na centralnoj konzoli nalazi mala ručica. Pored tri pozicije menjača (R-N-D), tu je i „B režim“ za pojačanu regeneraciju energije prilikom usporavanja. Iza ručice se nalazi birač režima vožnje: „Eco“, „Normal“, „Sport“ i „Custom“. Kada baterija nije dovoljno napunjena, benzinski motor je regeneriše za nekoliko minuta.

Uprkos povećanoj težini, PHEV se ponaša izvanredno na putu. Uglađen i tiho se kreće na dugim putovanjima, dok se dobro nosi sa brzim promenama pravca zahvaljujući niskom težištu. Toyota je čvrsto podesila šasiju, što se uklapa u beskompromisni sportski karakter C-HR. Brza skretanja u krivinama omiljena su disciplina ovog automobila od 4, 36 metara sa petoro vrata, koji nudi dobro oblikovana sedišta i dovoljno prostora na zadnjoj klupi. Ipak, kada se vozači visoko podešavaju, odrasloj osobi može biti nezgodno da sedne pozadi. Stoga je C-HR idealan za parove ili porodice sa manjom decom.

Ovaj automobil se ističe brzim upravljanjem i fantastičnim međuubrzanjem pri preticanju, gde oba motora zajedno dodaju snagu, posebno u režimu „Sport“. U gradskom saobraćaju radi mirno i tiho, često koristeći isključivo električnu energiju. Buka u kabini je svedena na minimum, a teško je primetiti kada vozilo pređe sa vožnje na struju na benzinski pogon. Cena plag-in hibrida kreće se od 38.990 evra za opremu “C-ULT” do 53.800 evra za vrhunsku “GR sport premium” verziju.

 

Izvor i photo: Sport.Blic.rs

!