Prodajem Auto

Abarth 600e: Revolucionarni Crossover sa Škorpionovim Pečatom

Ovaj model je prvi Abarthov električni crossover i najsnažniji serijski model s amblemom škorpiona na poklopcu motora
Administrator
Administrator30 Oct 2024
Abarth 600e: Revolucionarni Crossover sa Škorpionovim Pečatom Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Abarth je otkrio sve detalje o svom prvom električnom crossoveru – modelu 600e, koji ujedno predstavlja i najsnažniji serijski automobil s prepoznatljivim škorpionom na haubi.

 Ovaj model dolazi u dve verzije: Turismo i Scorpionissima, sa snagom od 240 i 280 konjskih snaga, respektivno. Proizvodnja moćnije verzije ograničena je na 1.949 primeraka, u znak poštovanja prema godini osnivanja italijanskog brenda.

 Prvobitno najavljen početkom 2024. godine s planiranom snagom od 240 KS, Abarth 600e je dodatno unapređen kroz tehničke dorade, slične onima na modelu Alfa Romeo Junior Veloce, pa je tako kreirana verzija Scorpionissima sa pojačanim motorom od 280 KS. Model Turismo zadržava svojih 240 KS i obrtni moment od 345 Nm.

 Vozač može birati između tri režima vožnje: Turismo, Scorpion Street i Scorpion Track, koji omogućavaju različite nivoe snage i prilagođavaju parametre elektronskog sistema stabilnosti (ESP). Snaga se prenosi na prednju osovinu putem standardnog Torsen mehaničkog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, proizvođača JTEKT. U režimu Scorpion Track, model Scorpionissima postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za impresivnih 5, 85 sekundi, dok model Turismo to čini za 6, 24 sekunde. Maksimalna brzina kod oba modela elektronski je ograničena na 200 km/h.

Automobil je razvijen u saradnji sa Stellantis Motorsportom, uz upotrebu komponenti vodećih partnera poput Michelina, Sabelta, JTEKT Torsen i Alcona. Platforma na kojoj je izgrađen, Perfo eCMP, predstavlja unapređenu verziju standardne eCMP platforme koju koristi većina Stellantisovih vozila.

 Sportski karakter modela dodatno je naglašen upotrebom Alcon kočionih sistema, čvršćim oslanjanjem, zadnjim stabilizatorom i širim pneumaticima. Baterija od 54 kWh opremljena je specijalizovanim sistemom hlađenja za bolje performanse, dok WLTP domet iznosi 334 km – nešto manje od slabijeg Fiata 600e, koji prelazi do 410 km između punjenja. Kako bi se „zli“ Abarth 600e izdvojio od svog prijateljski nastrojenog Fiat blizanca, dizajnerski tim je osmislio specijalizovani bodykit, uključujući dublje prednje i zadnje branike, 20-inčne aluminijumske felne i upečatljiv zadnji spojler. Kvadratni oblik branika inspirisan je kultnim hladnjakom modela Abarth 850 TC „cassettone“. U unutrašnjosti, pažnju privlače Sabelt sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu.

U verziji Scorpionissima, sedišta su presvučena alcantarom, dok su u verziji Turismo presvučena tkaninom. Standardna oprema uključuje 7-inčnu digitalnu instrument tablu i infotainment sistem sa 10, 25-inčnim ekranom osetljivim na dodir i specifičnim interfejsom za Abarth, kao i audio sistem sa šest zvučnika i integracijom sa ChatGPT-om. Specifičnost Scorpionissima verzije je generator veštačkog zvuka benzinskog motora, koji pojačava sportski doživljaj. Abarth 600e je od danas dostupan za naručivanje na glavnim evropskim tržištima, sa početnom cenom u Nemačkoj od 44.990 evra za verziju Turismo, dok Scorpionissima startuje od 48.990 eura.

Prodajem Auto

!