Prvi hibridni Porche 911 debituje 28 Maja
Brži je za 8, 7 sekundi na Nirburgringu u poređenju sa svojim prethodnikom, Carrera S.
Prototip 911 hibrida videli smo već više od dve godine. Porsche nam saopštava da je sada završen razvoj, a u tom procesu prešli su 5 miliona kilometara. Deo ovog puta obavljen je na Nirburgringu, gde Porsche daje nagoveštaje o oznaci koju će nositi elektrifikovani 911. Rekli su nam da hibrid obilazi Nordschleife petlju za 7 minuta, 16, 9 sekundi, što je brže za 8, 7 sekundi u poređenju sa "odgovarajućom verzijom prethodnog modela".
Jednostavna matematika nas dovodi do 7:25, 6, a ako pogledamo nedavna vremena krugova Porsche 911 na Nirburgringu, dolazimo do modela Carrera S 992 generacije, koji je 2020. godine postigao vreme od 7:25. Slike koje Porsche deli ne otkrivaju oznake, ali manjak upadljive karoserijske modifikacije ukazuje na nešto blaže promene. Carrera S sa hibridnim pogonom svakako bi odgovarao tom opisu.
"Po prvi put u 61-godišnjoj istoriji naše ikone, ugrađujemo hibridni pogonski sistem u putni 911," rekao je Frank Moser, potpredsednik Porshea za 911 i 718. "Ovaj inovativni performansni hibrid čini 911 još dinamičnijim. Nismo prepustili ništa slučaju tokom razvoja i testirali smo novi 911 pod svim mogućim uslovima širom sveta, od ledenih temperatura do vrelog leta, kao što je bio slučaj tokom poslednjih faza testiranja u Dubaiju."
Detalji o hibridnom pogonskom sistemu još uvek nisu poznati. Porsche nam saopštava da je naglasak na performansama, a ne na efikasnosti, i već smo ranije informisani da neće biti plug-in hibrid. Sa vremenom kruga od 7:16 na Nirburgringu, trebalo bi da bude dovoljno brz, a da ne izgubi sposobnost da savladava krivine.
Sve će biti otkriveno 28. maja. Budite sigurni da se vratite za 18 dana, imaćemo sve što trebate znati.