Goes Like Hell ulazi u serijsku proizvodnju

Tonale je stigao u izložbeno-prodajne salone krajem 2023. godine, ali samo u najskupljim konfiguracijama, te je prošle godine isporučeno tek 3.383 primerka. Ulogu pristupačnije verzije je preuzeo bratski brend Dodge, koji je promenio masku hladnjaka i debitovao s istim modelom pod imenom Hornet. Očekivalo se da će značajno poznatije ime Dodgea, kao i njegova veća distributerska mreža, privući više mušterija. Hornet jeste bio popularniji, ali ne u velikoj meri, pošto je privukao tek 20.559 kupaca. Štaviše, američki proizvođač vozila trenutno ima toliko vozila na zalihama da će distributeri imati dovoljno jedinica da ponude kupcima i tokom narednih osamnaest meseci, čak i kada bi proizvodnja danas prestala.
Dodge se nada preokrenuti situaciju sa novom verzijom nazvanom GLH. Ova tri slova su skraćenica za „Goes Like Hell“ (ili „ide k’o đavo“) i ljubitelji američke automobilske industrije će je sigurno prepoznati po legendarnim konfiguracijama koje je Kerol Šelbi nudio na modelima nazvanim Omni, Charger, Shadow i drugim prodavanim tokom osamdesetih godina prošlog veka.
GLH ovaj put ne donosi značajne mehaničke izmene kao što je to bio slučaj pre četiri decenije, već je reč samo o stilskom paketu opreme sa posebnim bojama, trakama i felnama. Enterijer je takođe dobio nove boje u želji da parira ostatku vozila, a GLH će imati i više opreme. Spomenućemo da GLH neće biti zasebna verzija, već opcija na već postojećim paketima opreme s indeksima GT i R/T. Dodge je zapravo predstavio konceptna izdanja još pre dve godine i možete da ih vidite na priloženim fotografijama.
GT pruža dvolitarski turbobenzinac sa 268 konjskih snaga i ima početnu cenu od 33.180 američkih dolara. R/T je značajno skuplji sa cenom od 43.240 „zelembaća“, a 1, 3-litarski turbobenzinac u kombinaciji sa električnim agregatom stiže sa 288 „grla“. Podatak gde se dva modela razlikuju je najviši obrtni momenat, pa tako GT pruža „tek“ 400 Nm, a R/T impresivnih 519 Nm.
Kada je reč o menjačima, GT se može pohvaliti devetostepenim automatikom, dok R/T pruža šestostepeni automatik, a pogon na sva četiri točka je standardan na obe konfiguracije. Kao što smo spomenuli, mehaničke promene na GLH-u su minimalne i odnose se samo na modifikacije na ogibljenju, s ciljem da se snizi visina vozila.
Oba modela se očekuju u izložbeno-prodajnim salonima na leto.