Prodajem Auto

Poslednja Toyota Supra je ekstremno skupa

Košta više od potpuno opremljenog BMW M4 Competition xDrive.
Administrator
Administrator20 Mar 2025
Poslednja Toyota Supra je ekstremno skupa Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Toyota ima nekoliko razloga za postavljanje visoke cene na Supra A90 Final Edition. Ne samo da je ovo kraj puta za trenutni sportski automobil, već donosi i značajan porast snage, uz druge hardverske izmene. Sa proizvodnjom ograničenom na 300 jedinica za Evropu i Japan, neophodno je naglasiti i faktor ekskluzivnosti.

S obzirom na sve strože propise o emisijama u Evropi, ovakav automobil se možda nikada više neće proizvoditi.

Da li je automobil zaista vredan skoro 100% premije u odnosu na standardni model sa šest cilindara? Cene za „labudovu pesmu“ Supru objavljene su u Nemačkoj, gde kupci moraju da izdvoje 142.800 evra. Za poređenje, redovni model sa motorom od 3, 0 litra počinje od 73.250 evra, dok osnovna verzija sa motorom od 2, 0 litra košta 63.250 evra. Cena Final Edition-a definitivno nije greška. Čak je i skuplja u Francuskoj, gde iznosi 144.000 evra, a kupci moraju da osvoje pravo da kupe automobil ulaskom u lutriju.

Uz to, postoje mnogi lepi automobili koje možete kupiti za taj novac.

Potpuno opremljen BMW M4 Competition xDrive i dalje je jeftiniji od Supra A90 Final Edition. Isti slučaj je i sa Toyotinom Lotus Emira sa V6 motorom, koja je takođe povoljnija. Čak je i Porsche 911 Carrera T pristupačniji, s početnom cenom od 141.700 evra u Nemačkoj. Brza pretraga na mobilnim sajtovima poput Mobile.de otkriva da se za taj novac može kupiti i Ferrari 458 ili Audi R8 sa predivnim atmosferskim V-10 motorom.

Ipak, poslednji izdanak pete generacije Supru je još uvek povoljna opcija, s obzirom na to da je “Alpine A110 R Ultime” postavio ludih 330.000 evra, čime je postao najskuplji novi četvorocilindrični automobil na tržištu. Kao podsećanje, Supra A90 Final Edition ne koristi BMW-ov superiorni S58 motor. Umesto toga, koristi unapređeni B58, koji sada ima 429 konjskih snaga umesto 382. Moment se povećava sa 369 lb-ft (500 Nm) na 420 lb-ft (570 Nm). Ovaj turbo motor sa 3, 0 litra u redu je jači nego u bilo kojoj BMW primeni do sada.

Toyota dodaje i veće Brembo prednje kočnice, Akrapovič titanijumski izduvni sistem, i podesivi KW ovjes. Ovih 300 kupaca takođe dobijaju dvostruke točkove sa Gazoo Racing brandingom, sa dimenzijama 19 inča napred i 20 inča pozadi. GR koristi Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, koje su 10% šire.

Epilog Suprine priče uključuje novi aerodinamički paket sa prednjim spojlerom od karbonskih vlakana i zadnjim krilom tipa swan-neck. Duct na haubi napravljen je od istog laganog materijala i može se ukloniti tokom vožnje na stazi kada je potrebna dodatna ventilacija. Vozilo se prodaje samo sa šestostepenim manuelnim menjačem. Kao deo opreme, tu su i Recaro kade u veličini sa karbonskim vlaknima sa crvenim sigurnosnim pojasima i obiljem Alcantare. Toyota još uvek nije objavila ekvivalent Supra A90 Final Edition za Sjedinjene Američke Države, ali logika nam govori da se može očekivati izuzetno skupa finale.

Izvor: Motor1.com

!