Umesto smanjenja - povećanje? Oživljava li Stellantis još jednu legendarnu marku visoke klase?

Umesto smanjenja - povećanje? Oživljava li Stellantis još jednu legendarnu marku visoke klase?
Talbot je bio jedan od glavnih brendova koji su pripadali Stellantis-u, multinacionalnoj automobilskoj kompaniji koja okuplja 14 poznatih brendova uključujući Abarth, Alfa Romeo, Chrysler i Peugeot. Nedavne informacije su pokazale da je Stellantis produžio prava na naziv Talbot, što ponovo pokreće spekulacije o mogućem oživljavanju ovog nekada istaknutog brenda.
Osnovan 1903. godine, Talbot se tokom svoje bogate istorije proslavio u proizvodnji luksuznih automobila i na trkačkoj sceni. Na pragu novog vekaa, brend je postao deo PSA grupe, ali planovi za njegovo ponovo pokretanje nikada nisu zaživeli.
Poslednje odluke u vezi sa jeftinijim automobilima zasnovanim na Talbotu donete su od strane Carlosa Tavaresa, bivšeg vođe Stellantis-a. Njegovo protivljenje ideji o oživljavanju starih brendova dovelo je do pitanja o tome da li novi menadžment ima drugačije planove.
Talbot se prepoznaje kao proizvođač luksuznih automobila, sa bogatom trkačkom tradicijom koja uključuje i pobedu na čuvenoj trci 24 sata Le Mana 1950. godine. No, tržišne prilike su se značajno promenile, a povratak Talbota suočio bi se s velikim izazovima, posebno u savremenoj konkurenciji sa markama kao što su Citroën i Fiat.
Povratak ovog brenda takođe dolazi uz rizik slabe prepoznatljivosti izvan evropskog tržišta. Ipak, produženje prava na ime Talbot može sugerisati da Stellantis ima dugoročne ambicije za ovaj brend, u očekivanju povoljnijih tržišnih prilika.