Prodajem Auto

Devet cool činjenica i karakteristika Mercedes-Benz G-Class EV za 2025. godinu

Legendarni G-wagen ulazi u novo doba sa 2025. G-class EV, zvanično poznat kao G580 sa EQ tehnologijom.
Administrator
Administrator13 May 2024
Devet cool činjenica i karakteristika Mercedes-Benz G-Class EV za 2025. godinu Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Mercedes-Benz-ov G-class je sertifikovano legendarno vozilo u ovom trenutku. Geländewagen - to je puno ime G-a - ima vojne korene koji sežu do 1979. Dok je originalni model bio asketsko terensko vozilo, moderni primeri su češće viđeni parkirani kod lokalnih seoskih klubova. Dok G-wagen slavi 45. rođendan i ulazi u modelsku godinu 2025, Mercedes je uradio redizajn. Njegov izgled je sličan, ali ispod lima 2025 G580 se krije potpuno novi električni pogonski sistem. Pogledali smo to i izdvojili devet naših preliminarnih omiljenih činjenica i karakteristika o nadolazećem G-class EV-u.

 

Unutrašnji zvuci motor sa unutrašnjim sagorevanjem

Kupci G-wagen EV-a će moći da prilagode zvuk svog automobila pomoću nove funkcije koju Mercedes naziva G-Roar. Prema proizvođaču automobila, funkcija je inspirisana zvukom koji proizvodi motor sa unutrašnjim sagorevanjem G-klase. Vozači će moći da promene zvuk na osnovu odabranog režima vožnje.

Mercedes je ovo ranije predstavio, ali sada znamo da će funkcija biti uvedena u serijsku proizvodnju. Okretanjem točkova sa desne i leve strane vozila u suprotnim pravcima, vozilo može da se rotira na mestu. Mercedes naziva ovaj trik G-Turn i kaže da funkcija radi na neasfaltiranim putevima ili na labavom šljunku. Funkcija se automatski isključuje posle dva potpuna okreta, iako vozač može da je isključi u bilo kom trenutku.

 

Alternativno skladištenje

Bilo da imate potpuno poverenje u svoje gume ili mislite da će vam biti potrebno malo dodatnog prostora, novi G-class EV ima rešenje sa novom kutijom za skladištenje umesto uobičajene rezervne gume. Kutija dolazi standardno na Edition One sa prostorom za sitne predmete poput kabla za punjenje ili lanaca za sneg. Rezervna guma je i dalje dostupna kao alternativa ako više volite.

 

Pametna navigacija

Prebacivanje sa vozila sa unutrašnjim sagorevanjem na električna vozila može biti stresno. Anksioznost zbog dohvata može biti veoma stvarna. Zbog toga ugrađeni navigacioni sistem za novi G-class može pomoći u planiranju ruta kako bi se smanjio stres. Sistem uzima u obzir kapacitet punjenja, funkcije plaćanja, topografiju, ambijentalne temperature i brzinu. Takođe se prilagođava stilu vožnje vozača i promenama saobraćaja. Sistem čak može da odluči da su dva kratka zaustavljanja za punjenje možda brža od jednog dužeg - uzimajući u obzir idealnu krivulju punjenja baterije.

 

Offroad

G-klasa je oduvek bila sposobna za vožnju van puteva, a G-klasa EV obećava da će nastaviti taj trend sa maksimalnom dubinom uplovljavanja od 33, 5 inča. Taj broj je 5, 9 inča dublji od onoga što mogu da izdrže unutrašnji sagorevački G550 i AMG G63 - plivajte dalje.

 

Optička iluzija

Sposobnosti G-klase van puta uglavnom su za ulični kredibilitet, ali to ne znači da nisu stvarne. Pored impresivnih podataka o uplovljavanju, EV Merc je prepun tehnologije koja vam može pomoći izvan početne tačke staze. Nova funkcija "prozirnog poklopca motora" koristi 360-stepene kamere vozila da prikaže prepreke koje su skrivene od vozača i predlaže najbolji put oko prepreka.

 

Niže stepenovanje

Za razliku od većine EV-a, motori na električnom G-wagenu su opremljeni menjačem kako bi omogućili niski stepen redukcije brzine van puta. Kada se aktivira, menjač stvara odnos redukcije brzine od 2:1, dajući vozačima pristup više obrtnog momenta van puta. Kada je vozilo u Nižem stepenu, maksimalna brzina je ograničena na 53 mph, a Merc-ova funkcija crawl assist automatski je uključena.

 

Oklop

Zato što je baterija EV-a toliko važna za automobil, Mercedes nije štedeo na zaštiti. Baterija je zaštićena od elemenata u kućištu otpornom na uvijanje, dok je ostatak podvozja vozila zaštićen panelom od karbonski ojačane plastike debljine jednog inča. Prema Mercedesu, materijal ne korodira, plus je lakši i čvršći u poređenju sa čelikom ili aluminijumom.

 

Čarolija

Kroz magiju vektora obrtnog momenta, Mercedes je bio u mogućnosti da simulira zaključavanje diferencijala za G-klasu EV. Individualni motori na svakom uglu kontrolišu snagu koja se šalje točku, procenjujući trakciju i ažurirajući koji točak prima obrtni moment dok se krećete kroz off-road rutu. Prema Mercedesu, kontrola virtuelnog zaključavanja diferencijala je automatska.

!