Prodajem Auto

Nova Dacia Duster postala hibrid

Treća generacija donosi atraktivan dizajn i nove tehnologije. Dacia se 2010. godine sa Dusterom priključila SUV trendu i od samog početka nudila robustan, jednostavan i izdržljiv automobil. Tokom godina, Duster je rastao u svakom pogledu.
Administrator
Administrator01 Jun 2024
Nova Dacia Duster postala hibrid Polovni automobili, polovan auto, prodajem auto na sajtu za polovne automobile prodajemauto.rs

Duster sa drugom generacijom, koja je stigla 2017. godine, je uvela automatski menjač, pogon na plin.

Uspeh Dustera potvrđuju prodajne brojke - u poslednjih 14 godina prodato je čak 2, 2 miliona primeraka.

Novi Duster je smešten na platformu CMF-B, istu koju koriste Logan, Sandero i Jogger. Iako nije značajno narastao u odnosu na prethodnika, dužina sada iznosi 4, 34 metra, što je samo 2 mm više nego pre, dok je širina ostala gotovo ista - 1, 81 metar.

Visina je smanjena sa 1, 69 na 1, 66 metara, a međuosovinsko rastojanje sada iznosi 2, 66 metara. Podnožje je od tla udaljena 20, 9 cm za verziju sa pogonom na dva točka, odnosno 21, 7 cm za verziju sa pogonom na četiri točka, čime se zadržavaju izražene terenske sposobnosti.

Dacia Duster 2024

Prostor za putnike ostao je na nivou prethodnog modela, a prtljažnik kapaciteta 472 litra sada je praktičniji zahvaljujući dvostrukom dnu i odeljcima za organizaciju tereta. Unutrašnjost novog Dustera donosi moderniji ambijent sa centralnim ekranom dijagonale 26 cm, koji podržava navigaciju sa podacima o saobraćaju u realnom vremenu, kao i Apple CarPlay i Android Auto povezivanje. Ekran je brz i intuitivan za korišćenje, a zadržane su i fizičke kontrole za klimu i radio. Iza lepo profilisanog upravljača sa novim logom Dacie i kontrolama za mobilni telefon i tempomat, nalazi se digitalna instrument tabla od 18 cm.

Dacia Duster 2024

Sedišta su udobna i dobro profilisana, sa mogućnošću izdašnog podešavanja, baš kao i stub upravljača.

Novi Duster nudi i brojne elektronske sisteme pomoći vozaču, kao što su automatsko kočenje u nuždi, prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozorenje na prekoračenje brzine, upozorenje na izlazak iz trake i održavanje vozila u traci.

Dacia Duster 2024

Nova hibridna verzija bi trebala da po potrošnji parira penzionisanom dizelašu 1.5 dCi. Pogonski sklop čine benzinac 1.6 od 94 KS, elektromotor od 49 KS i visokonaponski elektropokretač-generator koji crpi struju iz baterije od 1, 2 kWh, dok je sistemska snaga 140 KS. 

Automatski menjač sa četiri stepena za benzinac i dva za elektromotor omogućava tihu vožnju na struju, sa gotovo neprimetnim uključivanjem benzinskog motora, što zadržava visok nivo komfora.

Dacia Duster 2024

Vozaču je na raspolaganju pet načina rada 4x4 pogona - Auto, Sneg, Blato/Pesak, Off-Road i Eco. Velika udaljenost od tla, uz prilazni ugao od 31 i odlazni od 36 stepeni, omogućavaju impresivne terenske performanse.

Dacia Duster 2024

Korisni su i sistemi za kontrolu brzine na uzbrdici i nizbrdici, koji automatski aktiviraju kočnice do brzine od 30 km/h, kao i prednja kamera koja se automatski uključuje pri slaboj preglednosti. Unutrašnjost novog Dustera, iako izrađena od tvrde, robusne plastike, obogaćena je detaljima poput natpisa Duster na konzoli i elegantno dizajniranih ventilacionih otvora. Digitalizacija unutrašnjosti dominira sa multimedijalnim ekranom dijagonale 26 cm, podrškom za navigaciju u realnom vremenu, Apple CarPlay i Android Auto. Instrumenti su takođe digitalni.

Novi Duster, sa dimenzijama i ponudom prostora sličnim prethodniku, sada pruža znatno modernije okruženje za vozača. Završna obrada i materijali su unapređeni, a u ponudi su atraktivni paketi opreme - Essential, Expression, Journey i Extreme, od kojih će poslednja dva imati slične cene. Novi Duster izgleda atraktivno i poželjno sa detaljima poput uskih LED svetala, zaštite motora do maske hladnjaka, skrivenih zadnjih kvaka i zadnjih svetala u obliku vodoravnog slova ipsilon. Očekuje se da osnovna verzija neće biti znatno skuplja nego do sada.

Dacia Duster 2024
!